انواع ویزای اسپانیا


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وب سایت من خوش امدید






نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 17
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 31
:: باردید دیروز : 7
:: بازدید هفته : 47
:: بازدید ماه : 47
:: بازدید سال : 1588
:: بازدید کلی : 1680

RSS

Powered By
loxblog.Com

افزایش دانش جهت مهاجرت کاری و تحصیلی

انواع ویزای اسپانیا
دو شنبه 18 بهمن 1400 ساعت 12:12 | بازدید : 111 | نوشته ‌شده به دست دی آر دکتر | ( نظرات )
اگر قصد مهاجرت به اسپانیا را دارید لازم است که نسبت به اخذ ویزای اسپانیا اقدام کنید. ویزای اسپانیا مجوزی برای ورود به اسپانیا و اقامت در آن برای مدت زمان مشخصی است. معمولاً به شکل یک برچسب است که روی پاسپورت شخص چسبانده می شود. نوع ویزایی که برای آن درخواست می دهید، فعالیت هایی که می توانید در اسپانیا انجام دهید را مشخص می کند.
 
انواع ویزای اسپانیا
با توجه به مدت اقامت شما در اسپانیا، دو نوع اصلی ویزا وجود دارد:
 
ویزای شنگن اسپانیا:
ویزای شنگن اسپانیا یک ویزای کوتاه مدت برای اسپانیا است که به دارنده ویزا این حق را می دهد که وارد اسپانیا شود و در یک دوره 180 روزه حداکثر 90 روز در آنجا بماند. اگر برای اهداف پیش بینی شده توسط ویزای شنگن به اسپانیا سفر می کنید و تابعیت 62 کشور تحت ویزای شنگن را دارید، نیازی به درخواست ویزای شنگن اسپانیا ندارید. توجه داشته باشید که اگر قبلاً از ورود بدون ویزا به قلمرو شنگن رد شده اید، با وجود اینکه تبعه یکی از این کشورها هستید، برای واجد شرایط بودن برای ورود به اسپانیا باید ویزای شنگن دریافت کنید.
 
ویزای بلند مدت اسپانیا:
برای اقامت بیش از سه ماه در اسپانیا. بسته به نوع ویزای طولانی مدتی که درخواست می کنید، ممکن است مجوز کار در اسپانیا را نیز داشته باشید. فقط اتباع کشورهای زیر از درخواست این ویزا معاف هستند:
  • کشورهای عضو اتحادیه اروپا
  • نروژ
  • ایسلند
  • لیختن اشتاین
  • سوئیس
ویزای شنگن اسپانیا
با توجه به هدف سفر به اسپانیا، می توانید برای یکی از ویزاهای اصلی کوتاه مدت اسپانیا اقدام کنید:
ویزای ترانزیت اسپانیا: این ویزا به شما این امکان را می دهد که از کشور اسپانیاعبور کنید تا به کشور مقصد غیر شنگن خود برسید. دو نوع ویزای ترانزیت اسپانیا وجود دارد:
ترانزیت فرودگاهی: در صورت نیاز به ترانزیت از طریق فرودگاه در اسپانیا به منظور تغییر پرواز برای رسیدن به مقصد، می توانید برای این ویزا اقدام کنید.
حمل و نقل دریایی: اگر دریانورد هستید و باید در یکی از بندرهای اسپانیا پیاده شوید، باید برای این ویزا اقدام کنید تا از طریق کشتی به کشورهای غیر شنگن بروید.
ویزای توریستی اسپانیا: اگر قصد دارید برای گردشگری، گشت و گذار، تعطیلات و دیدار اعضای خانواده یا دوستان ساکن اسپانیا به اسپانیا بروید باید برای دریافت ویزای توریستی اسپانیا اقدام کنید.
ویزای تجاری اسپانیا: اگر هدفتان از سفر به اسپانیا، شرکت در فعالیت های تجاری یا کار در اسپانیا است، باید برای ویزای تجاری اسپانیا اقدام کنید.
ویزای درمان پزشکی اسپانیا: این ویزا برای متقاضیانی که مایل به دریافت خدمات پزشکی در اسپانیا هستند لازم است.
ویزای وابسته به EEA/EU اسپانیا: اگر شما تابع (همسر یا فرزند زیر 18 سال) یک تبعه اتحادیه اروپا، منطقه اقتصادی اروپا یا سوئیس هستید، باید برای این ویزا اقدام کنید.
ویزای تحصیلی یا آموزشی اسپانیا: اگر در یک دوره آموزشی یا دوره تحصیلی در اسپانیا که کمتر از 3 ماه طول می کشد پذیرفته شده اید، باید برای این ویزا اقدام کنید.
ویزای اسپانیا برای دارندگان پاسپورت دیپلماتیک: اگر پاسپورت دیپلماتیک صادر شده توسط کشور خود را دارید، می توانید برای این ویزا اقدام کنید.
 
ویزای بلند مدت اسپانیا
با ویزای اقامت طولانی مدت اسپانیا، می توانید به این کشور سفر کنید و برای مدتی بیش از سه ماه در آنجا بمانید، همانطور که در برچسب ویزای خود مشخص شده است. بسته به ویزای طولانی مدتی که دریافت می کنید، ممکن است اجازه کار یا تحصیل در اسپانیا را داشته باشید. رایج ترین انواع ویزای اسپانیا برای اقامت طولانی مدت به شرح زیر است:
ویزای دانشجویی اسپانیا: اگر می خواهید در یک دوره تحصیلی که بیش از سه ماه طول می کشد شرکت کنید، باید برای ویزای دانشجویی اسپانیا اقدام کنید.
ویزای کار اسپانیا: تمام افراد واجد شرایط که مایل به کار در اسپانیا هستند باید برای این ویزا اقدام کنند.
ویزای Au Pair اسپانیا: اگر برای خانواده ای در اسپانیا کار می کنید، تحت شرایط خاصی می توانید برای این ویزا اقدام کنید.
ویزای طلایی اسپانیا: این یک برنامه اقامت از طریق سرمایه گذاری است که از طریق آن می توانید در صورت سرمایه گذاری در املاک و مستغلات، به اسپانیا مهاجرت کنید.
ویزای کارآفرینی اسپانیا: این ویزا برای کارآفرینانی است که مایل به سرمایه گذاری در اسپانیا هستند.
ویزای تعطیلات کاری اسپانیا: اگر می خواهید برای انجام یک کار تابستانی به اسپانیا بروید، می توانید برای این ویزا اقدام کنید.
ویزای اقامت غیر سودآور: اگر مایل به مهاجرت به اسپانیا هستید و درآمد کافی برای حمایت از خود و افراد تحت تکفل خود را دارید، می توانید برای ویزای اقامت غیر سودآور اسپانیا اقدام کنید. پس از ورود به اسپانیا، می توانید برای اقامت دو ساله درخواست دهید.




:: برچسب‌ها: اسپانیا , ویزای اسپانیا , مهاجرت , شنگن , شینگن ,
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: